Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку розпочала конкурсний відбір фахівця за напрямком – забезпеченням розвитку накопичувального пенсійного забезпечення до зовнішнього Проектного офісу з підтримки реформ фінансового сектору, що створюється в рамках проекту міжнародної технічної допомоги ЄБРР.
Основні завдання та обов’язки:
- Підтримка проекту щодо впровадження накопичувального пенсійного забезпечення;
- Спрощення комплексних проектів в рамках реформи фінансового сектору і досягнення визначених кінцевих результатів на всіх етапах виконання проектів, координація великої кількості стейкхолдерів, регуляторів та інших організацій;
- Координація та сприяння розробці відповідних змін до законодавства/нормативних актів України в рамках відповідних комплексних проектів;
- Підвищення культури управління проектами в регуляторах фінансового ринку;
- Проведення презентацій на засіданнях Цільової команди реформ фінансового сектору та профільних Комітетів, круглих столах, конференціях та інших відповідних заходах з ключових стратегічних питань, процесів реформування тощо.
- Розробка концепцій та дорожніх карт для релевантних комплексних проектів, забезпечення узгодження заходів та строків виконання з Комплексною програмою розвитку фінансового сектору України до 2020;
Спеціальні завдання:
- Проведення самооцінки на відповідність принципам IOPS;
- Підготовка плану імплементації відсутніх принципів в закони та
підзаконні акти. Робота з департаментами НКЦПФР щодо впровадження, а також написання текстів для законодавства. - Визначення переліку європейських директив і регламентів щодо роботи пенсійних фондів (ПФ), а також нагляду за ПФ з боку регулятора. Формування пропозицій щодо імплементації в українське законодавство. Базовий переклад українською основних документів.
- Участь в робочих зустрічах та засіданнях з впровадження 2-го рівня пенсійного забезпечення.
- Координація роботи з донорами щодо впровадження 2-го рівня пенсійного забезпечення.
- Підготовка презентацій та інших матеріалів щодо впровадження 2-го рівня пенсійного забезпечення.
- Вивчення міжнародного досвіду щодо впровадження різних пенсійних систем для 2-го рівня.
Загальні вимоги до кандидатів:
- Бажано більше 7 років загального професійного досвіду (або юридичної практики) в секторі фінансових послуг (мінімум 5 років);
- 5+ років досвіду управління змінами/реорганізації/трансформації діяльності команд в динамічному середовищі на позиції лідера, управління або стратегічного планування в приватному або державному секторі;
- Підтверджені знання і професійний досвід в проектному менеджменті;
- Розуміння програми реформ в Україні та процесу розробки державної політики;
- Вільне володіння усною і письмовою англійською та українською мовами;
- Сильні аналітичні навички зі здатністю інтерпретувати складну юридичну та фінансову інформацію;
- Стратегічне мислення і навички вирішення проблем;
- Вміння пріоритезувати завдання, бути самоорганізованим та ефективно управляти ресурсами;
- Відмінні комунікаційні та презентаційні навички, міжособистісні та міжкультурні навички;
- Орієнтація на результат і якість, вміння працювати в команді з високим рівнем відповідальності і проактивності.
Робота зовнішнього Проектного офісу триватиме один рік з можливістю продовження у разі досягнення запланованих завдань та ефективності команди.
Звертаємо увагу, що працевлаштування у зовнішньому Проектному офісі за фінансуванням ЄБРР відбувається на базі Громадської спілки «Фонд підтримка реформ в Україні», обов’язковими вимогами є:
– необхідність оформлення ФОП претендентами на посади;
– укладання однорічних контрактів з кандидатами (з можливістю продовження).
Якщо Ви впевнені в своїх силах та прагнете долучитися до реформування фінансового сектору країни, надсилайте пакет документів (резюме, мотиваційний лист та щонайменше один рекомендаційний лист) на адресу: foreign.nssmc@gmail.com до 01.02.2018 року.
Всі документи мають бути підготовлені англійською мовою. Подані неповні пакети документів не розглядатимуться в конкурсному відборі.