Офіс з просування експорту оголосив тендер на створення виставкового бренду України

БРИФ   

Даний бриф є частиною проекту “Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків”, що реалізується Офісом з просування експорту на замовлення Європейського Банку Реконструкції та Розвитку в рамках програми EU4Business.

Мета: створити єдине візуальне та смислове представлення України на міжнародних виставках

Завдання: розробити єдину концепцію та дизайнерське рішення національного стенду України та його адаптації під колективні національні стенди для представлення продуктів та послуг, що вироблені в Україні на міжнародних виставках.

В шорт-ліст буде відібрано 5 учасників. Сума винагороди для 4 учасників на ЕТАПІ 4 становить $2 500 в гривневому еквіваленті на час оплати. Переможець отримає винагороду в сумі $50 000 за весь комплекс наданих робіт в пропорціях та термінах згідно договору.

Проект

Національні та колективні стенди України на міжнародних виставках

Замовник

Офіс з просування експорту та Міністерство Економічного Розвитку, за сприяння ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business

Особлива вимога

Учасник тендеру повинен мати досвід реалізації подібного проекту самостійно, або в партнерстві, або в мережі, до котрої входить. В склад робочої групи проекту повинен входити мінімум один іноземний фахівець для перевірки ідей на іноземній аудиторії


Завдання та Продукти

Завдання:

1.     Концепція та дизайн національного стенду України

Продукти:

Концепція: опис, котрий включає головну ідею стенду, що передає основне повідомлення (зазначене в брифі нижче), ідейне наповнення стенду: інтерактивні та статичні зони стенду з використання продукції українських виробників, музичне та світлове оформлення, рух відвідувачів по стенду, емоційне наповнення стенду.

Дизайн: назва стенду Ukraine – колір та шрифт, головний віжуал стенду (може бути назвою стенду), додаткові віжуали стенду (похідні від головного віжуалу/дизайну назви), слоган – колір та шрифт, кольорове рішення стенду. Візуалізація стенду – 3D.  

2.     Бренд-бук

Продукт:

Бренд-бук в електронному вигляді для національного стенду, котрий включає розділи по 6-ти галузям

3.     Адаптація проекту концепції національного стенду для 6 наступних галузей:

  • Побутова електроніка та техніка
  • Одяг, аксесуари та споживчі товари
  • Автомобілі
  • Високоякісне інтелектуальне обладнання
  • Продукти харчування та с/г продукція
  • Медичне обладнання та медичні послуги
  • Торгівля послугами

 

Продукт:

Дизайн: Візуалізація стендів – 3D модель.

Слогани: підтримують головне повідомлення національного стенду та відповідають тематиці колективного стенду


Background

Національні стенди – це можливість представити потенціал країни на міжнародному рівні та передати повідомлення про країну. Дані стенди не розміщують виробників, але показують прогрес країни, її цінності, досягнення та конкурентоздатність. Національні стенди використовуються для формування іміджу країни, репутації та довіри до її продуктів та послуг. Це можливість зацікавити відвідувачів виставки відвідати колективні стенди країни, шукати партнерів в Україні та бути більш лояльними до партнерських запитів з України.

Колективний стенд – це єдиний стенд, котрий об’єднує виробників однієї країни однієї галузі. Він повинен чітко ідентифікувати країну та передавати повідомлення національного стенду. 


Проблема

Необхідність креативно та сучасно представляти Україну на міжнародних виставках під єдиною концепцією, з єдиним брендуванням та комунікацією повідомлень, що формують чіткий образ країни.


Місія

Організація національних стендів є важливою для просування українських товарів і послуг у світі та покращення іміджу продуктів вироблених в Україні.


Цільова аудиторія

ЦА національних та колективних стендів: Учасники виставок: професійні покупці, іноземні компанії-виробники, представники іноземних асоціацій та ТПП, представники посольств та урядів, загальна аудиторія споживачів за кордоном, іноземні галузеві та бізнес-медіа

ЦА бренд-буку: українські виробники товарів та послуг, асоціації, ТПП, НГО, уряд.


Конкуренти 

Національні стенди інших держав, масштабні колективні стенди країн


Неймінг та слогани

Назва стенду: UKRAINE  

Слогани для 6 галузей та один слоган для національного стенду англійською мовою (якщо агенція вважає, що вони потрібні для підтримки концепції чи кращої передачі повідомлень)


Мова комунікації

Англійська


Основне Повідомлення

Україна – сучасна країна, котра створює продукти за передовими технологіями і має власні винаходи та інноваційні рішення, котрі роблять її продукцію унікальною, якісною та конкурентоздатною.

Українська продукція: інноваційна, технологічна, креативна, оригінальна, безпечна, екологічна, корисна, практична, надійна, довговічна та емоційна.


Настрій

Інноваційний, технологічний, динамічний, показує розвиток країни, її прогрес, емоцію. Культура країни може бути представлена на стенді, але фоново, переосмислено для посилення чи підтримки концепції стенду.


Побажання по дизайну

Бажано мінімалістичний дизайн переважно в світлих тонах.

Кольори прапору країн зазвичай присутні у брендуванні національних та колективних стендів інших країн. Згідно дослідження жовто-блакитний прапор – це перше з чим асоціюється Україна у іноземців.

Даний бриф не обмежує агенцію у виборі дизайну.


Строки та етапи виконання

ЕТАП 1: Оголошення тендеру серед агенцій: 5 березня 2018

ЕТАП 2: Брифінг 15 березня 2018 (дата може змінюватись, місце та час брифінгу буде повідомлене усім хто висловить бажання взяти участь у тендері)

Кінцевий термін для подачі в тендер 16 березня 2018

ЕТАП 3: Шорт-ліст агенцій на основі надісланих прикладів попередніх проектів, що релевантні даному проекту/credentials: 20 березня 2018

ЕТАП 4: Представлення агенціями варіанту/варіантів концепцій національного стенду: 11 квітня 2018

  • Опис ідеї та концепції
  • Візуалізація національного стенду  2D або 3D
  • Візуалізація назви стенду згідно запропонованої концепції
  • Головний віжуал стенду

ЕТАП 5: Вибір концепції національного стенду тендерним комітетом (складається з представника ЄБРР, МЕРТ, зовнішніх експертів та ЕРО): до 17 квітня 2018

Критерії оцінки будуть надані учасникам шорт-ліста до 20 березня

 

Для переможця тендеру:

ЕТАП 6: Розробка бренд буку: 4 травня 2018 та ЕТАП 7: Детальне опрацювання концепції та дизайну вибраного стенду (розробка 3D моделі) – на даному етапі переможець тендеру повинен залучити в команду забудовника: 11 травня 2018

ЕТАП 8: Адаптація концепції для 6 колективних стендів на виставці The China international Import Expo 2018: 18 травня 2018

Супровід втілення концепції та дизайну обговорюється окремо та не є частиною даного тендеру.


Контакти

Офіс з просування експорту

Оксана Ілясевич-Богородова, тел. 099 0260518, e-mail: oilyasevych@epo.org.ua