Ви читаєте квітневий випуск Дайджесту від Export Promotion Office.
EPO Digest - це підбірка корисної інформації, напрацьованої Офісом за останній місяць, щоб допомогти вашій компанії у виході на іноземні ринки: анонси заходів, запити від іноземних компаній на пошук постачальників в Україні, посилання на корисні статті та публікації.
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ
Оголошено відбір продуктів і послуг для національного стенда України в Китаї
У листопаді цього року Україна вперше буде представлена національним стендом на China International Import Expo 2018 – найбільшій виставці Китаю з імпорту, котра прийматиме понад 100 країн та понад 150 000 учасників.
Офіс з просування експорту розробляє концепцію національного стенда та запрошує українські компанії подати заявку на представлення на національному стенді власних продуктів та послуг. Пропозиції не обмежуються галузями, та можуть бути представлені як фізично (якщо це дозволяють розміри стенду), так і віртуально.
Реєструйтесь на онлайн-платформі для пошуку іноземних партнерів
Офіс з просування експорту запускає платформу для експортерів, де українські компанії зможуть заявити про свою продукцію і послуги іноземним імпортерам.
Платформа буде промотуватись серед посольств, закордонних асоціацій, іноземних агенцій з розвитку торгівлі та інших іноземних установ.
Бажаете, щоб ваша компанія була представлена на платформі в числі перших?
Запис вебінару з міжнародних публічних закупівель GPA (ВІДЕО)
Цікавлять міжнародні тендери? Запрошуємо переглянути запис вебінару "Як бути успішним у міжнародних тендерах GPA", де ви дізнаєтесь:
Що таке міжнародні тендери GPA та як ними скористатися;
Які особливості потрібно враховувати при участі у публічних закупівлях кожної окремої країни;
Про можливі бар’єри участі у тендерах та шляхи їх подолання.
І приємний бонус: досвід участі і перемоги у міжнародних тендерах GPA з перших вуст від ДП ДГЗП “Спецтехноекспорт” .
Як спланувати вихід на обраний ринок. Менторство.
Доклали чимало зусиль, щоб підготуватися до виходу на зовнішні ринки? Сертифікували продукцію та обрали конкретний ринок на основі фахової аналітики? Тоді сміливо переходьте до наступного кроку підкорення експортної вершини - детального планування.
На цьому етапі ви з'ясуєте особливості попиту на ваш продукт та ланцюг вартості на обраному ринку, типи компаній, що є частиною цього ланцюга, та їхні функції. Про особливості експортного планування та допомогу, яку надає Офіс з просування експорту у цьому напрямку, розповідає керівник напряму "Експортний консалтинг" Сергій Малиновський в матеріалі для видання Дело.UA
Детальніше ознайомитися з EPO Digest №4.
Офіс з просування експорту – консультативно-дорадчий орган Міністерства економічного розвитку і
торгівлі України.
Наша стратегічна мета - сприяти міжнародній конкурентоздатності України, розвиваючи експортні
компетенції українського бізнесу.