Дмитро Шимків: Проектний офіс Національної ради реформ реорганізовується

Проектний офіс НРР буде розділений на Офіс впровадження реформ (Reforms Delivery Office) та Офіс підтримки Національної ради реформ. Офіс впровадження реформ буде підпорядковуватися безпосередньо Прем’єр-міністрові України для максимально швидкої та ефективної їх імплементації. 

Про це під час прес-брифінгу розповів Заступник Глави Адміністрації Президента України, секретар Національної ради реформ Дмитро Шимків. За його словами, Офіс підтримки Національної ради реформ продовжить організовувати засідання Національної ради реформ, проводитиме моніторинг та підтримку заходів, а також співпрацюватиме та сприятиме роботі Офісу впровадження реформ (Reforms Delivery Office, RDO) в Уряді.

31 жовтня проектний офіс Національної ради реформ провів свій останній робочий день. За ініціативи міжнародних донорів протягом останніх 6 місяців тривала успішна трансформація системи координації та впровадження реформ з метою посилення команди реформаторів уряду. За участю менеджерів проектного офісу НРР за 2 роки відбулось 22 засідання Національної ради реформ. За 2 роки було ухвалено 252 рішення. Понад 75% цих рішень знайшли втілення у діях парламенту, Уряду та Президента. Саме тому дуже важливим є максимально швидке та прагматичне здійснення трансформації, аби не втратити позитивної динаміки прогресу реформ.

Протягом існування проектного офісу велась робота за напрямками 18 реформування. До розробки цих реформ були залучені 20 висококваліфікованих фахівців.

За 2 роки роботи проектного офісу Національної ради реформ його команда опублікувала 6 квартальних звітів "Моніторинг прогресу реформ" українською та англійською мовами. Усі вони доступні на сайті reforms.in.ua

Паралельно у вересні 2015 року спільно з TNS Ukraine було запущено онлайн-трекінг сприйняття пріоритетних реформ суспільством. Проект продовжується, сьогодні маємо 11 хвиль за різними темами. 

Проектний офіс НРР використовував у роботі низку інструментів. Для кожної реформи були розроблені 18 карт показників (scorecards). Завдяки scorecards менеджери мали змогу слідкувати за виконанням завдань по реформі. В основу було покладено п’ять стратегічних документів: Порядок денний асоціації між Україною та ЄС; Стратегія 2020, Коаліційна угода, Меморандум між Україною і МВФ та План дій Уряду 2015. 

Ознайомитися з повним звітом про діяльність проектного офісу можна за посиланням.

Джерело