10 березня 2016 року відбулась презентація системи документообігу Адміністрації Президента України, а також системи електронних петицій до Президента, які Адміністрація Президента пропонує для використання іншим державним органам влади (адже рішення може бути легко відтворене з урахуванням специфіки та завдань кожної установи). Для впровадження рішень потрібні політична воля та технічна готовність.
"Ми створили систему документообігу, яка може використовуватись не лише в АПУ. Сама ідея публічної передачі СЕД з'явилась тоді, коли до нас звернулись кілька владних організацій із проханням поділитись. Ми її розробили, підготували інструкції та навчили людей. Пропонуємо усім встановити і користуватись. Дуже сподіваюсь, що охочих стане більше", – заступник Глави АПУ Дмитро Шимків.
Протягом усього дня спеціалісти IT-департаменту АПУ проводили презентації та демонстраційні сесії для гостей заходу, яких зібралось понад 400 осіб. Серед них – представники органів різних гілок влади, експерти, співробітники IT-компаній та інтеграторів.
На презентації було продемонстровано роботу СЕД та системи електронних петицій, розглянуті аспекти документообігу, технічні та організаційні аспекти впровадження СЕД.
Матеріали презентації можна завантажити на сайті СЕД: http://sed.reforms.in.ua/basic-page/prezentaciya