Шукаємо менеджера з комунікацій до Зовнішнього проектного офісу Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Основні завдання та обов’язки:
• Надання належної комунікаційної підтримки менеджерам ПМО НКЦПФР при складанні виступів, презентацій, прес-статей та інших матеріалів;
• Надання підтримки прес-службам зацікавлених сторін у організації прес-заходів (конференцій, брифінгів, семінарів, круглих столів, інформаційних днів тощо) щодо проектів реформування фінансового сектору, що стосуються сфери НКЦПФР;
• Розробка комунікаційних матеріалів, включаючи підготовку прес-матеріалів, прес-релізи, публікації в соціальних мережах, перевірки фактів, візуального контенту, текстів до інфографіки, експертних стовпців тощо;
• Забезпечення постійної та ефективної комунікації із засобами масової інформації, прес-службами органів державної влади, промисловими та державними установами, організаціями громадянського суспільства та зацікавленими сторонами, розповсюдження стратегічних повідомлень про реформу фінансового сектора;
• Підготовка та оновлення комунікаційних повідомлень та надання комунікаційної підтримки в публічних виступах до виступаючих щодо проектів реформування фінансового сектору, пов’язаних із сферою НКЦПФР;
• Підготовка / редагування презентацій для прес-заходів щодо проектів реформування фінансового сектору, пов’язаних із сферою НКЦПФР;
• Моніторинг та аналіз інформаційного поля щодо проектів реформування фінансового сектору, пов’язаних із сферою НКЦПФР;
• Забезпечення належної координації всіх комунікаційних заходів та зусиль усіх прес-служб зацікавлених сторін у здійсненні реформ у фінансовому секторі;
• Підготовка щомісячних / квартальних та річних звітів про комунікаційні заходи у рамках проектів реформування фінансового сектору, пов’язаних із сферою НКЦПФР.
Загальні вимоги до кандидатів:
• Ступінь бакалавра відповідної галузі – Бажано ступінь Магістра в галузі журналістики, фінансів, суспільних відносин, міжнародних відносин або філології або суміжних дисциплін;
• 3+ роки загального професійного досвіду у великих корпоративних або медіа організаціях;
• Систематичні знання в галузі економіки та банківської справи є перевагою;
• Наявність портфеля виконаних проектів та авторських текстів;
• Досвід успішного розроблення, управління та впровадження комунікаційних стратегій та кампаній відповідно до цілей організації (із зазначеними прикладами);
• Досвід написання та коректури текстів комунікації (прес-релізи, виступи, стовпці, коментарі, заяви тощо) для ЗМІ;
• Відмінне знання українського медіа-ринку та гарне розуміння іноземного медіа-ринку;
• Налагоджені особисті контакти з українськими діловими та суспільно-політичними ЗМІ;
• Досвід роботи з економічною інформацією;
• Досвід створення інформаційних та інших візуальних матеріалів є перевагою;
• Вільне володіння усною і письмовою англійською та українською мовами;
• Точність, самоорганізованість, орієнтовність на результат та якість;
• Вміння співпрацювати як в команді, так і самостійно;
• Комп’ютера грамотність (розширені PowerPoint, Excel, Word, Sharepoint, Visio та Project є перевагою).
Робота зовнішнього Проектного офісу триватиме один рік з можливістю продовження у разі досягнення запланованих завдань та ефективності команди.
Звертаємо увагу, що працевлаштування у зовнішньому Проектному офісі за фінансуванням ЄБРР відбувається на базі Громадської спілки «Фонд підтримка реформ в Україні», обов’язковими вимогами є:
• необхідність оформлення ФОП претендентами на посади;
• укладання однорічних контрактів з кандидатами (з можливістю продовження).
Якщо Ви впевнені в своїх силах та прагнете долучитися до реформування фінансового сектору країни, надсилайте пакет документів (резюме, мотиваційний лист та щонайменше один рекомендаційний лист) на адресу foreign@nssmc.gov.ua до 25 липня 2019 року.
Всі документи мають бути підготовлені англійською мовою. Подані неповні пакети документів не розглядатимуться в конкурсному відборі.