Україна вперше взяла участь у Міжнародній імпортній виставці у Китаї

Україна презентувала Національний стенд на Міжнародній імпортній виставці в Китаї

 

З 5 по 9 листопада у Шанхаї проходила Міжнародна імпортна виставка у Китаї (China International Import Expo 2018). Цього року Україна вперше представила свій Національний стенд, який є відображенням інвестиційного та торгового потенціалу України.

Над організацією Національного стенду України в Китаї працював Офіс з просування експорту за підтримки ГС "Фонд підтримки реформ в Україні" та ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Відкриття Національного стенду України розпочалося з графічного шоу "The Hands Production", концепція якого - передати традиції, дух та надбання України. Слоганом презентації стали слова - «Let’s make our world better together», що українською мовою перекладається як «Зробімо наш світ кращим разом». Стенд України зроблений з використанням натуральних eкo-матеріалів, інтерактивним, технологічним, функціональним та відкритим. 

Офіційне відкриття Національного стенду відбулося під головуванням Степана Кубіва, першого віце-прем’єр-міністра України — міністра економічного розвитку і торгівлі. Степан Кубів звернува увагу на привабливість китайського ринку для України: «Торгові відносини між Україною і КНР стають міцнішими з кожним роком. Наш товарообіг зростає, але перспективи значно більші. Тому такою важливою є презентація Національного стенду України на масштабній імпортній виставці у Китаї, де Україну представляє більш як 300 провідних підприємств різних галузей починаючи від інвестиційної діяльності, харчової та переробної промисловості, індустріалізації, машинобудування, креативних індустрій, IT та інновацій, туризму та освіти, а також інвестори, покупці та відвідувачі. У кожній із представлених галузей китайський інвестор або покупець зможе побачити сучасні, технологічні, креативні розробки, створені українцями».

За словами керівника Офісу з просування експорту Мар’яни Каганяк, багато компаній в Україні хочуть і можуть співпрацювати з китайськими та міжнародними партнерами і ця виставка є вдалою нагодою представити експортний потенціал України. «Участь України у цій виставці і можливості, які ми спільно для цього створили – безпрецедентні. Вперше всі українські продукти представлені під єдиним Експортним брендом на події такого масштабу. Важливо спільно промотувати країну, тому після виставки більше людей у світі буде ідентифікувати українські продукти за цим брендом. Вперше на стенді поєднано сучасні інтерактивні та креативні тренди, eco-friendly матеріали, елементи VR, унікальну веб-платформу, Електронний каталог експортерів, інтерактивну інвестиційну та туристичну карти України, креативні шоу, фешн-покази – все, щоб гідно представити країну та її креативні, інноваційні товари з експортним потенціалом», – зазначила Мар'яна Каганяк.